۷ پاسخ

من پروبیوتیک بایولاکت میدم، پنج قطره صبح پنج قطره عصر،‌شکمش کار می‌کنه
تا ۳ روز عادیه پی پی نکنه

تا4روزمشکلی نداره امااگه دیدی بازنکردنصف شیاف بزاربراش هم بادمعده هم پی پی کلاخالی میکنه

اینجوری میگن بده که هی بزنی عادت میکنه که فقط با همون روش پی پی کنه ها

مدفوعش سفته؟؟؟موقع دفع گریه می‌کنه)؟
شیر خودتو میخوره؟

پروکید پویا شربت نفق یبوست

این شربت بخر هر روز تا زمانی ک پی پی کنه بده بخوره پنج قطره

کره با گوش پاک‌کن بکن دختر منم ی هفته با گوش پاکن فقد جیش میکرد ۴ روزه نزدم ک خدش جیش کنه ولی اثری نی از فردا باز گوش پاک‌کن میزنم

سوال های مرتبط