استا میدم
من شیاف گذاشتم امشب .چون خیلی خیلی حالش بدبود یکسره جیغ میزد گریه میکرد آب دهنش همینجور میومد تبشم 38بود
ژل بیحسی و پاراکید
ویکس میزنم زیر فکش و پایین گوشاش. ژل باریج میزنم. نهایتا اگه اینا جواب نده استا میدم
دخترم دو روز جز شیر چیز نخورده و فقط بغلمه
کاش میشد کاری کرد زود تر در بیارن
ژل باریج
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.