۷ پاسخ

استا میدم

من شیاف گذاشتم امشب .چون خیلی خیلی حالش بدبود یکسره جیغ میزد گریه میکرد آب دهنش همینجور میومد تبشم 38بود

ژل بی‌حسی و پاراکید

ویکس میزنم زیر فکش و پایین گوشاش. ژل باریج میزنم. نهایتا اگه اینا جواب نده استا میدم

دخترم دو روز جز شیر چیز نخورده و فقط بغلمه

کاش میشد کاری کرد زود تر در بیارن

ژل باریج

سوال های مرتبط