۴ پاسخ

خب گلم شما باید حداقل دوهفته دیگه بری سونو الان که چیزی معلوم نیس

عجله کردی عزیزم بعد اینک ۲۰۰ تا طی ۱۰ روز بالا رفته خیلی عجیبه دکترت چی گفت؟

کلن چند روزه از پریودت میگذره

عزییزم شاید لقاح دیر گرفته چون بتا بالا رفته جایی امیده بعد ده روز رفتین سونو ؟؟؟

سوال های مرتبط