اگه خیلی صبرت کمه برو سونو واژینال اینجوری خیالت راحت راحت میشه من رفتم چیزی نشد دکتر مراعات میکنه اگ نری هم همون ۳ هفته دیگه شکمی برو فقط استرس تره بخودت عدد بتات خیلی خوبه ربطی نداره ساک دیده شه یا ن
عزیزم داری اشتباه میکنی فقط استراحت کن شیاف بزار مطمعنم ۳ هفته ۴ هفته دیگ بری صدا قلبشم میشندی بهت قول میدم فقط استرس نداشته باش الکی میترسونن من خیلیا دیدم تو ۶ هفته هم هیچی نبوده دو. هفته بعد هم جنین هم ساک تشکیل شده تو لقاحت دیر گرفته فقط چیزای مقوی بخور کار زیاد نکن ن خونریزی داری ن درد هیچیت نیس نی نیت سالمه از من بهت قول
عزیزم اینو از من ک دوتا سقط داشتم گوش کن بچه ای ک مشکل داشته باشه تو هر چند ماهی ک باشی خودش ب خونریزی میفته خودتو نگران نکن الان ک شما رفتی زود بوده قشنگ دوهفته ک بهت گفته رو صبر کن توی این تایم هم حتما گردو و بادوم خرما تخم مرغ شیره و اینا رو استفاده کن خیلی خوبن
عزیزم من با بتای ۸۱۲ هیچی مشخص نشد بعد شد ۳۶۹۰ فقط ساکو دیدن اونم واژینال نگران نباش بنظرم میتونی بری ی وژینال انجام بدی ولی تکرار تیتر بتا انجام بده بعد برو
و اکر نظر به این بذاریم ک تخمک گذاریت روز 14اتفاق افتاده باشه شما الان هفته چهلرمی و خیلی زود بوده برا دیدنش
دکتر من گفت ماها اول تا سوم سونو واژینال خطری نداره و نیاز نیس الکی بترسید
هفته شش هستی انشاالله تا هفته دیگه پبداس باخیال راحت سونو واژینال انجام بده و استرس به خودت نده انشاالله که خیره
دکترا نظر درستی داده
من عدد بتام رسید به 16000تا توی سونو واژینال ساک حاملگی مشخص شد
نه عزیزم من سونو واژینال انجام دادم مشکلی نداره اتفاقا سونو شکمی جنین رو نشون نداد فقط،کیسه بود بعد دو هفته که رفتم سونو واژینال هم کیسه بود وهم جنین وهم قلب تشکیل شده بود بنظرم یکم صبر کن یک هفته یا دوهفته وبعد برو سونو واژینال بده چون ممکنه سن بارداریت رو دقیق محاسبه نشده برا من اینطوری شد میگفتند ۷ هفته ولی ۵ هفته بودم واینکه استرس برات سمه توکلت به خدا باشه
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین ایتا گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین@baharsabbz
تو سونو شکمی که اصلا مشخص نمیشه عزیزم استرس نگیر و برو یه سونو واژینال جای خوب انجام بده
سونو واژینال بده چیزی نمیشه از این همه نگرانی و استرس بهتره
عزیزم زود رفتی ...سونو واژینال هم خطرناکه
عزیزم تو ۶ هفتگی ساک باید باشه حتمااا هم واژینال دقیق تره اکثر دکترا انجام میدن بی ضرره
عزیزم اول اینکه سعی کن اروم باشی
بعد اینکه بنظرم سونو واژینال بدی بهتره تا مطمئن شی من خودم هفته ۴ که بیبی چک مثبت شد سونو واژینال دادم که دکتر از بارداری داخل رحم مطمئن شه.. خود دکترم انجام داد.. بنظرم دوهفته بخوای صبر کنی خودت اذیت میشی.. انشالله هرچی خیره برات پیش بیاد❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.