نه بااباا
چیزای مربوط به نوزاد و کودک اصلا ضرر نداره
نه عزیزم
روغن بدن بچه اسطخودوس،بوشم عالیه
منم میزنم روغن های دیگه خیلی گرون و مقدارشون کمه
من می زنم اول لوسیون بچه به شکمم می زنم یعد روغن بچه اینطوری زود جذب میشه
نه منم میزنم
عصاره آلوئه وراش که برا من عالی بوده
پنج دیقه ماساژ میدم درجا سوزش و خارش شکممو میخوابونه
شما هنوز شکمت ترک نخورده؟
از اول چرب میکردی؟
من چن باری زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.