بنام خدا قنداق🤣
به نام خدا با صدای سشوار 🫠
به نام خدا دیوانه شدم همه اصول هارو رعایت می فرماییم ولی جناب تا صبح چشاش بازه
با دعا و تضرع
دوساعت تو تخت تکون میدم تا بخوابه😑😑
خانوما شما برای درمان کولیک چ مکنینن
با شیر خشک ،چون سنگینه و راحتراحتتتتت میخوابه
ببخشی چطوری ننو درمان کولیکه؟
معمولا جاشو عوض میکنم سیرش که بکنم عمیق میخوابه
واکسن دوماهگیشو بزنی خابش تنظیم میشه
من هیچی شیر میدم اروغشو میگیرم جاشو عوض میکنم پستونکشو میدم دو دقیقه تو بغلم میچرخونم و لالا تا صبح( البته همه رو شوهرم میکنه😂)
به نام خدا با صدای جارو برقی و سشوار
با شیر خشک مست میکنه بچم
میزازمش رو پام الان ک اومدم بیرون شهر تختش نیس میخوابونمس بعدش میزارمش ب پهلو راحت میخوابه
بچه سیر باشه جاییش درد نکنه میخوابه. و ماه های اول اگر موقع خواب قنداق کنی خیلی خوب میخوابن.چون ماه های اول کوچکترین حرکتی دست و پایی ک بزنن باعث میشه بترسن اما قنداق باشن دیگه اینطوری نمیشه
کنار هم میخوابیم سینه میدم دهنش شیر میخوره میخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.