کسی هست بچشو از پوشک بگیره وضعیت تون چطوره خوب پیش میره؟

۱۰ پاسخ

نه بابا افتضاحه

۷ بهمن گرفتم البته پوشک شب رو هنوز میبندم ، میتونم بگم سخت ترین مرحله بچه داری همینه ولی با کمی صبوری و به جون خریدن خستگی هاش سپری میشه .... پسرم بارها و بارها خطا داده ولی هیچ وقت ناامید نشدم، کلا از این مقدار خطا فقط ۲ یا ۳ بار مربوط به پی پی بود ، بیشتر نمیتونست جیش رو کنترل کنه اونم دلیلش این بود که غرق در کارتون دیدن یا بازی میشد با وجود اینکه بارها یادآوری میکردم برای اینکه دل از بازی و کارتون نکنه نمیومد دسشویی ولی خوب الآن میشه گفت اوضاع بیشتر تحت کنترله و تقریبا درصد خطاها به صفر رسیده ، تنها روش موفقیت یک کلمه است ، صبوری !

ببین راستشو بگم بهت
چالش زیاد داره ولی باید صبور باشی
مسیرش راحت نیس

اره خدارشکرر خیلی ۱هفته ای ماجرای پوشک رو بستیم امادگی داشت و اصلا اذیتم نکرد

دیگه بایدازیک جایی شروع کنی فقط صبورباش وتقریبا۲ماه زمان میبره تادیگه خطانداشته باشن دیگه نبایدمنتظرباشی که بچه خودش بگه جیش دارم من چون دختروپسردارم باهم نگرفتم اول پسرم راگرفتم بعده ۲ماه دخترم

من سه ماهه خودش ترک پوشک کرد عالی پیش رفت من هییییچ کاری نکردم...تنها کاری که کردم این بود که اوایل پیپی که میکرد تو دستشویی تشویقش میکردم میگفتم فرشته مهربونه حالا برات جایزه میزاره اگه پیپیتو بری تو دستشویی بکنه...بعد تو خونه زیر بالشتی عروسکی چیزی یه چیز کوچیک مثلا شکلاتی بسکوییتی ژله ای هرچی بود میزاشتم پسرمم ذووووووق...خیلی خوب بود این راه

من خیلی وقت از پوشک گرفتمش

من‌ که راحتم دوماه هست گرفتم الان جی ش نمی کنه چون تو روز خیلی بهش می گفتم اینکاررو نکنی اخرشب هم میبرمش رو توالت فرنگی می شینه تاصبح خودش ومنم راحتم

اره من دوماه گرفتم خداروشکر الان اوضاع خوبه

چند تا تاپیک در همین مورد زدم نیومد
داشتم میگفتم
میخواستم یه ماه دیگه شروع کنم به گرفتن پوشک دخترم

الان تو خواب پی پی کرد😐کلا نامید شدم😶

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم ۲ سالگی