بچه ها تست زدم باردارم چیکار کنم؟؟؟

۲۲ پاسخ

یا خدا من اصلا دوسندارم جات باشم 🥲🥲🥲

عزیزم تا یه مدت بعد زایمان بیبی مثبت میزنه میخای برو ازمایش بده

واااای منم عقب انداختم استرس دارم جرات ندارم تست بزنمم

خودکشی کن

ولی خیلی حس بدیه فکرشم وحشتناکه

ببر سقط کن

سیزده هنوز نیومده دروغشو گفتی🤣

یاخدا خیلی سحته😭😭😭خدیا من دیگه حامله تشم😭😭

اگه بیبی چک زدی ممکنه هنوز هورمونا بارداری تو بدنت باشن ازمایش بده یکی هم دیشب بیبی چک گذاشته بود ک بارداره امشب گف ازمایش دادم منفی بوده اونم ۳ماه بود زایمان کرده بود

آزمایش بده

آزمایش بده شاید کاذبه

آزمایش بارداری با عدد بتا در اولین فرصت بده

جلوگیری نداشتی مگ

کی باردار شدی چ وحشتناک

جلو گیری نداشتی گلم؟

مبارکه 🥰

بچه های منم ۱ سالو نیم فاصله دارن
با تموم سختیاش خیلی شیرینه و فک‌میکنی دوقلو هستن
بعد ها میفهمی چقد کار خوبی در حق خودتو بچه هات کردی

اوووو مگه جلوگیری نداشتی

جدی؟؟

مبارکت باشه فک کنم دوقلوداری

وای خیلی سخته

شکر خدا کن ❤️

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی