نی نی که ۱۷۰۰ وزنش بوده الان ۵۶۰۰ خوبه؟

۲ پاسخ

عالی آفرین خوب بزرگش کردی خدا حفظش کنه
بابت هر گرمی که این بچه ها وزن میگیرن ما پیر شدیم درکت میکنم
دختر من وزن تولدش خوب بود اما خیلی کم وزن گرفت این ماه دکترش گفت خوب بوده انقدددد ذوق کردم

اره عالیه ماشاالله🧿❤️

سوال های مرتبط