نه خودتو اذیت نکن ن بچه.دخترمن مریض ک میشه غذا اصلا ولی شیر میخوره.اولاش حرص میخوردم ولی کم کم نه دیگه.از میل ب غذامیفتن.دوره مریضی ک تموم شده دوباره میفتن ب غذا.بنظرم فقط صبر و حوصله میخاد
زینک بده
بچه منم سرماخورده دیشب تاصبح همش گریه میکرد اصلا شیر نمیخورد بهش قطره سرماخوردگی دادم، استامینوفن دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.