من فعلا میدمش تا ۱ ۲ ماه دیگه
من دو سه روز از عید بگذره میگیرم
من ۳ روزه گرفتم
من گرفتم عزیز
تو تاپیک هام تجربم هست
اردیبهشت بهترین وقت برای گرفتن چون هم میشه ببری پارک هم میوه زیاده
چند روز اول سخته ولی بعدش دیگه عادت میکنه مخصوصا شب اول من هنوز نگرفتم
هم دوست دارم بگیرم غذا خور بشه
هم میگم تا دوسالگی هنوز چند ماه مونده
نمیدونم
چکار کنم؟
الان نگیر دم عید سخته
منم اردیبهشت اینا میگیرم
خدا کمکمون باشه😅
سلام من هم شب ها دخترم اینقد شیرمو میخوره که بالاخره خوابش میگیره از نوزادی همین عادت رو داشت و الان وابسته شدید هست وحتی در طول شب ونزدیکی های صبح هم تقاضای شیر میکنه ومجبورم بدم چون گریه میکنه من که تصمیم گرفتم تا دوسالگی ادامه بدم بعد که بزرگتر بشه به یه بهانه شیر رو کم کم میگیرم مشکل منم خوابیدنشه
من تا آخر اردیبهشت میگیرمش
ولی دیگه نمیدونم چجوری 🥴🥴
خودش راه جدیدی برای خواب پیدا میکنه
مثلا پسر من چند روز اول تو ماشبن خوابید
بعد چار روز دراز میکشیدم میامد سرشو میذاشت رو سینم میخابید
الان دیگ اگر خیلی خوابش بیاد خودش میخابه وگرنه همونجوری پیش هم میخابیم بغلش میکنم میخایه
عزیزم پسر منم دقیقا همین بود الان پنج روزه از شیر گرفتم روز اول رو پا خابوندم و یکساعت طول کشید تا قبول کنه الان دیگه خودش تو رختخابش میخوابه.
فقط باید صبور باشی و با هاش کنار بیای چون ترک شیر براشون سخته
من که تا دو سالگی شیر میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.