عزیز من مردها با رابطه ذهنشون آروم میشه
چرا اینجور میگی
نیاز داره
بلند شو برو
مادربزرگ من میگفت زن مرد رو تو رختخواب راضی کنه تا مرد هم تو زندگی بنده ی زنش بشه.
اینو اون اوایل ازدواجمون به من گفت. رابطه برای مردها خیلی مهمتر از زنهاست
نه عزیزم مردا همشون همینقدر خرن
شوعر منم هرشب گیر میده تو این اوضاع
اصلا نرو ، فیلم هاشونه که چی زودتر از خونه پدرت بری خونه خودتون ، حسودی میکنه، با توجه به تایپکها قبلیت مبگم، خوش بگذرون از لحظات تو خونه پدرت
چ کاری از دست ما بر میاد😂
منم از رابطه خونه بابام بدم میاد شوهرم انگار منتظره بریم اونجا بگه منم نمیدم دقیقا تا خونه هستیم محل نمیده میدونه بدم میاد اونجا میگه
شوهر منم همش فکر وامونده س. بخاطرش بد اخلاق میشه
الان میان میگن خوب نیازشه دیگ برو بده غلط کرده واکن نفهم تراز مرد جماعت هچی نیست
فقط میتونم بگم ناشکری کاش شوهر منم اینجوری بود کاش میگفت ک دلتنگ رابطس الان از قبل جنگ رابطه نداشتیم روز دوم جنگ اومدم شهرستان یعنی در مجموع 35 روزه رابطه ای نبوده اصلا نمیگه جامون تو اتاق بنداز یا کاش تنها بشیم
تاپیکاتو خوندم چرا همش میگی رابطه اجباری
خوب عزیزم تو هم لذت ببر
اينجوری برای رابطه همش اذیت نیستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.