۵ پاسخ

تب دندون زیاد نیس فقط در حد گرم شدن بدنه اگر زیاده مریضه

تب دندان لپاش سرخ میشه دیگه از یه حدی به بعد بالاتر نمیره اصولا
مثلا پسر من از 37 دیگه بالاتر نمیرفت و بدن زیاد گرم نمیشه فقط سر گرمه

دندان تب نداره
اگر هم داشته باشه خیلی خفیفه

تب دندون سر داغ میشهه

دختر من دست و پاش فقط گرم میشه

سوال های مرتبط

مامان دختر باباش مامان دختر باباش ۱ سالگی
مامان آنیا مامان آنیا ۲ سالگی
مامان ویهان مامان ویهان ۲ سالگی
مامان دخترگلی مامان دخترگلی ۱۸ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱ سالگی