دندون تب داره؟؟
روی ۳۸

۵ پاسخ

موقع دندون در اوردن بچه تب نمیکنه فقط تنش یکن گرم میشه، تب یا ب خاطر ویروسه یا سرما یا عفونت و بیماری

نه تب دندون نهایتا۳۷/۴

نه اصلا

دخترم دمای بدنش رو ۳۸ هست و دستش فقط تو دهانشه و گریه می‌کنه
علامت دیگه ای هم نداره

تب ندارن اصولا
داغ میشه فقط بدن

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا ۲ سالگی