توروخدا جواب بدین استرس گفتم
چه ااعلائمی داره؟
باید دکتر تشخیص بده دهانه رحم باز شدنش یعنی زایمان که تو هفته ی شما خطرناک نیست
اما بهتره پیشگیری کنی
از کجا میفهمین دهانه رحم بازه؟
میزای😬 باید بری دکتر بهت پروژسترون و ... بدن که بسته بشه، حتما استراحت کنی
سرمسولفات و آمپول ریهامبرات بزنن که اگر زودتر از ۳۸ هفته بدنیا اومد ریههاش اوکی باشه
استراحت باید باشی و شیاف و امپول استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.