تو هفته من دهانه رحم باز بشه چی میشه؟؟

۶ پاسخ

توروخدا جواب بدین استرس گفتم

چه ااعلائمی داره؟

باید دکتر تشخیص بده دهانه رحم باز شدنش یعنی زایمان که تو هفته ی شما خطرناک نیست
اما بهتره پیشگیری کنی

از کجا میفهمین دهانه رحم بازه؟

میزای😬 باید بری دکتر بهت پروژسترون و ... بدن که بسته بشه، حتما استراحت کنی
سرم‌سولفات و آمپول ریه‌ام‌برات بزنن که اگر زودتر از ۳۸ هفته بدنیا اومد ریه‌هاش اوکی باشه

استراحت باید باشی و شیاف و امپول استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی