۵ پاسخ

شربت که نمیتونی بخوری من دو بار سرما خوردم دکتر گفت اب ولرم و عسل بخور شربت هم قرقره و قرص جوشان ویتامین سی بهم داد

ابجوش عسل و لیموسنگی توی بازار هست بخر قاطی کت بخخور روزی ۳بار خوب میشی
من تو بارداری با این خوب شدم

اگر آلرژی داریداز اونه
منم همینطور شدم خوب میشم باز میاد
دیفن هیدرامین قرقره کن

فکر نکنم با دکترت تماس بگیر اگه جواب میده
اگه نه برو دکتر داروخونه شاید راهنماییت کنه
فعلا قرقرع کن

نه فقط قرقره

سوال های مرتبط