۱۲ پاسخ

بنظرتون من چیکارکنم خیلی رو اعصابم هستن هی تو روم میگن نده گناه داره

بله من

من پسرم اصلا سینمو نمیگیره میدوشم میدم بهش نمیخوره اگه تو خوابم بگیره روز بعدش کلا یبوست میشه الان سینم از حجم شیر داره میترکه ولی نمیخوره دارم درد میکشم دیگه نمیخام شیر افزا اینا بخورم خشک بشه راحت بشم 🥲🥲🥲

منم از اول شیر خشک میخوره

بله من شیر خشک میدم

من با اینکه خیلی شیر داشتم ولی دخترم قبول نکرد شیر خشک میخوره از اولش

من تا ۲ ماهگی شیر خودمو میدادم ولی دیدم شیرم اذیتش میکن دیگ ندادم

من از اول شیرخشک دادم

من شیر خودم اصلا بیفایدس سیر نمیشه شیر خشک میدم اطرافیان هی میگن گناه داره بچت و تو داری بهش ظلم میکنی رفتن رو اعصابم جدیدا عذاب وجدان گرفتم

من از موقع تولد شیر خشک میدم

من اپتامیل میدم

بله من

سوال های مرتبط