ببین تو ۵ روز خودش رو نشون میده ب منم یه دکتر دیگه بردم گفت دکتر قبلی چرت گفته همون شیر معمولی بده ...بعد بهش دادم روز سوم اسهال گرفت بی قراری میکرد و دلپیچه داشت و صورتش شروع کرد دونه ریختن که علایم حساسیت بود دوباره همون اچ ا رو دادم ...حالا توام دقت کن
کلا همه شیرخشکا فک کنم سهمیه در ماه ۱۰تا دونست تهران نمیدونم همسرم دوتا دوتا میگیره بهش بیشتر نمیدن میگن کم داریم خودمون واسه همین کم کم میدیم ...اینبار اومدم شهرستان راحت بهم دادن ۱۰ تا رو ...تروویتال رو دکتر به بچم داد شاید مارک دیگه راحت تر گیر بیادش
ببین تا ماه دوم رفلاکس پنهان داشت ک خوب شد ...من تهرانم دوتا دوتا میدن میگن کم داریم ولی از شهرستان میخرم سهمیه یک ماه که ۱۰تاست رو میدن بهم
من میدم تروویتال اچ ا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.