۳۵ پاسخ

من کلا اخلاقم اینکه ک تا گوشیم نترکه گوشی نمیخرم. گوشی قبلیم سون پلاس بود دگ روشن نشد مجبوری عوض کردم. قبل اون ۵اس بود اونم خورد تو دیوار ترکید این یکیم ۱۳ نرمال اینک تا نترکه عوضش نمیکنم. پس پول بینهایت اگ داشتم فقط سرمایه گذاری میکردم واسه اینده بچم. گوشی دگ چ فرقی داره چی باشه

a55 راضیم ازش
کلا ایفون باز نیستم سامسونگ میپسندم

ایفون ۱۳ پرو
چهارساله همینه عاشقشم بخاطر رنگ گلدش

گوشی الانم ۱۱پرومکسع
اگه پول داشتم صد دردصد ۱۷

گوشم Poco x3 خیلی راضیم ازش
پول داشته باشم آیفون ۱۱پرومکس میخرم

الان شیائومی ردمی ۱۲
دارم
بچه هام بزرگ شن گوشی عوض میکنم
یعنی درحد چهارسال
چون گوشی منو هی میخوان بگیرن بکوبن به در و دیوار
اگه بگیرم تااونموقع سعی میکنم آخرین مدل آیفون و بگیرم

۱۷ pro max بدون ریجستر🥴😆
کنارشم داریا باند

۱۷ پرومکس ماه پیش برای تولدم گرفت

گوشیم ۱۷پرومکسه

الان s24fe دارم فعلا ازش راضیم تا بعدا😶😂

۱۵ پرومکسم
قطعا ۱۷ پرومکس😅

اولترا ۲۵ میگرفتم یعنی عاشقشم
گوشی الانم a33

من پول زیاد واسه گوشی نمیدم
امکان هر اتفاقی هست
یه گوشی سی چهل تومنی اوکیم باهاش

15pro max
samsungA70
سامسونگ رو۸سالی میشه دستمه
ایفونم کادوئه چشم روشنی بدنیااومدن دخترم داداشم برام گرفته

۱۲ پرو مکس
شیامی نوت ۱۰ پرو
برام مهم نیست خیلی

من زیاد خوشم‌نمیاد گوشی عوض کنم هر ۵ الی ۶ سال عوض میکنم
اینم بگم خیلی تمیز نگه میدارم گوشی رو
امسال عوض کردم
سامسونگ a36 خریدم

۱۳پرو دارم

اولترا ۲۵میخریدم الان ۱۵آ دارم

سامسونگ اخرین مدلش
ایفون اخرین مدلش

۱۶ پرومکس

١٣ نرمال
شوشو قول داده ساخت خونه تموم شد ١٦ پرومكس بخره😂كه بعيد ميدونم پول بمونه قول بيخود داده😂😂😂😂

نوت نه است دوست داشتم همینو نوهش رو بخرم

من ۱۶ نرمال

۱۳ پرومکسه پول داشتم بنظرم باهاش کارای دیگه میکردم این فعلا اوکیه ☺️

من عاشق s25اولترام خیلی خفنه😍

سامسونگ a12
پول خریدشو دارم ولی نخریدم هنوز
بچم گوشیو میبینه میکوبه زمین پس سودی نداره خریدش
پول هم داشتم خونه و زمین و ماشین میخریدم
گوشی تقریبا اخرین هدفمه

۱۳پرو

الان ک ایکس۶دستمه بالا ترین مدل روز هرچی بود میخریدم دیگه

a55 سامسونگ
پول بی نهایت داشتم که 17 پرومکس میخریدم اما فعلا اونقدر پول ندارم که به آیفون بدم😅

گوشی سامسنگ s23 اگه هنوز وجود داشته باشه

۱۳نرمال دارم
۱۶پرومکس میخریدم ۱۷دوست ندارم

گوشی من از رده خارجه ،بندازی آشدالی کسی برنمیداره ،ولی خب کار راه میندازه،من شیائومی رو دوست دارم مدل بالا

یه ۱۳ نرمال
یه a16
دلم میخواد یه ۱۶ پرومکس بگیرم

الان ریلمی 7 دارم پول میداشتم همین گوشی مدل بالاترشو میگرفتم

۱۶ پرومکس
۱۷ رو دوست ندارم

سوال های مرتبط