صدرصد ایین زنده نگه میداریم
صد در صد با وصف اینکه بابای عزیزتر از جونمو 2 ماهه فوت شده ولی بخاطر بچه هام انرژی مثبتش و حفظ آیین ایرانی بودنمون میندازم
حتمااا👍
چرا نکنیم؟
سبزه یادم رفته بکارم
مثل هر سال که نمیشه
هرچی داشته باشم میزارم جای که بچم دستش نرسه
هفت سین قرانی با زعفران مینویسم.
اره رو یه میز کوچیک گوشه خونه میچینم✨️🏡🫠
بیشتر فکر کردم مردم تهران و اصفهان بی حوصله هستن.
نه هنوز
فردا میچینم
اره حتما.
هیچ خریدی ک نکردم برای عید.غیراز لباس بچه ها.
ولی هفت سین حتما میزارم.
شوهرم میگه امسال که عید نداریم.
گفتم نداریم اما من هفت سینو میزارم😄
من رو کنسول میزارم کوچیک. پاینن بزارم بچه خراب میکنه.
وقتی یه شوهری دارم که بهم اهمیت نمیده براش مهم نیستم نه برای من نه برای بچه نه برای خونه چیزی نخریده با چه دلی سفره بچینم
بله چرا نکنم حداقل واسه پسرم
اره فردا انشالله چرا پهن نکنیم❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.