۴ پاسخ

پسر من تا ۳ماهگی یبوست بود دکتر گلیسیرین داد گف روزی یا یک روز درمیان ۱ سی سی بزن مقعدش

اره با سرنگ انسولین ۱ سیسی بزن مقعدش

یه سیسی گلیسیرین یه سیسی اب جوش سرد شده بریز تو سرنگ بزن
دکتر بمن اینجوری گفت

مال من هر سه چهار روز پی پی میکنن

سوال های مرتبط