۳ پاسخ

اره درسته.نصف بزار یه ربع صبر کن.اثر نداشت نصفه دیگه رو بزار
پسرم ۲ماهه بود یک سوم شیاف دکتر گفت بزارم

آره درسته عزیزم همینه ماله کودکانه

اینه لطفاجواب بدین بچم تبش خیلی بالاس

تصویر

سوال های مرتبط