#پوشک #فرزند اوری #بچه #شیرخشک #غذا

تصویر
۴ پاسخ

اره ،خیلی ظرفای خوبین ملامین نشکنن خیلی مدلای قشنگی اومده ،انقدم جهاز برات اهمیت نداشته باشه وظیفه ی مرده وسایل خونش فراهم کنه نمیدونم جهاز و سیسمونی چه رسمیه انداختن ،مردا مگه چیکار میکنن یه خونه ندارن انتظار دارن تا اخر عمر مفتی بخورن بخابن

یه ۶ نفره ملامین بگیر برای دم دستی یه ۱۲ نفره چینی برای مهمونی

من رنگ زرد دوست دارم یا صورتی کمرنگ. ملامین خوبه بگیر تا بچه ها بزرگ بشن.

باسلام خیلی خوبه قسطی میشه خرید

سوال های مرتبط

مامان ائلمان مامان ائلمان ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی