دمای بدن نی نی چند باشه نرماله

۶ پاسخ

تا ۳۷.۴ اوکی هستش ۳۸ تازع اول تب حساب میشه

۳۷ گلم
بیشتر باشه میشه تب

درخواست بده همو داشته باشیم من پرم عزیزم

۳۶تا ۳۷
۳۸ شروع میشه دما بالا رفتن …

۳۵/۵ تا ۳۷/۵ نرمال
۳۷/۵ تا ۳۸ تب خفیف
۳۸به بالا تب شدید
دکتر بهم گف

36تا 38

سوال های مرتبط

مامان آریشاه مامان آریشاه ۹ ماهگی
مامان جوجه🩷🤱 مامان جوجه🩷🤱 ۲ ماهگی