من ۱۸ ماهگی گرفتم
خودش تمایل ب شیر نداشت منم دیگه ندادم
من ۱۸ماهگی گرفتم ازش
خشک میخوره ،فعلا هنوز میخوره تا دو ماه دیگه میگیرم
من ...
من الان فقط روزی یکبار ۱۲۰ سی سی میدم
بعد از تعطیلات عید کامل قطعش میکنم
من ۲۱ماهگی گرفتم
منم میخام بگیرم چند روز دیگه
من ۲۰ماه گرفتم
من فعلا قصد ندارم بگیرم پسرم خیلی کم وزنه و ضعیفم هست حداقل شیر بخوره جون بگیره
منم همین سن بود از شیر گرفتمش
من 17 ماهگی گرفتم
من میخوام بگیرم تو عید که شوهرم تعطیله کمک کنه بهم
چون پسرم خیلی جوش میریزه روی بدنش ممکنه بخاطر شیرخشک باشه و خیلی هم چاق شده دیگه
من دخترمو ۱۸ ماهگیش گرفتم طبق نظر دکترا.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.