نگرفتم ک فعلا نمیگیرم.ان شاءالله بعد دوسالگیش یواش و به تدریج میگیرم
من نمیخاستم از شیر بگیرم میخاستم از شیشه بگیرم توو لیوان نی دار بدم ک قبول نکرد کلا گرفته شد
من نزدیک ۱ماهه گرفتمش
منم تو همین سن از بچم گرفتم
من دو سه ماهه از شیر گرفتم
من نزدیک یک ماهه گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.