۶ پاسخ

منم گرفتم عزیزم

من هنوز نگرفتم حس میکنم سنش مناسب نیست
بزار بزرگتر بشه بهتره

زوده هنوز پسر من ک امادگیشو نداره هر چی بهش توضیح میدم میکنه بعد بهم میگه گذاشتم تا تابستون

۲ونیم تا سه سال سن از پوشک گرفتن هست

من میبرم اما دخترم متوجه نمیشه هنوز ولی تلاشم میکنم یاد بگیره

من شروع کردم دوروزه

سوال های مرتبط

مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی
مامان قل قلی مامان قل قلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۲ سالگی