خوب کردی عزیزم
من نمیدونم چیکار کردن ولی سعی کن خیلی کش ندی و مسالمت آمیز حل کنی تو زندگی همه از این مشکلات هست باور کن همه مشکل دارن . زندگیت خراب نکن و حساسیت ها ت کمتر کن
پاشید برید خونتون این چه کاریه رسما جدا شدید
وا بعنی چی چرا نمیرید خونتون اینکه برید سر زندگیتون ناراحت میشن؟؟ حالا اینهمه ادم تو خونشون نشستن مگه فقط کنار خونه شما جنگه؟ شوهرتم بدش تمیاد جدا باشه ازتون به شوهرت بگو میخوام سال تحویل خونه خودم باشم منو بچه هارو ببر خودت اگه خواستی برگرد بذا بیاد ور دل ننش
خب اراول باید بچتو میاوردی پیش خودت من قللا هم واست نوشته بودم
عزیزم حق داری خب برای بچت نگران هستی
خوب کردی شما که قهر نیستی به خاطر شرایط اینطوری شده سال تحویل بچه رو بیاره پیش شما. شما هم یه برنامه مهیج برا پسرت بزار تا جذب بسه یا براش کادو بگیر بگو براش کادو گرفتی
خوب چی جواب داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.