عزیزم تواین شرایط خونه بهترین جاس ول کن بذاربخوابه حرص چی میخوری کم دردسرداریم
ما هم کل عید خونه بودیم بخدا فقط الان رفتیم یه ناهارخوردیم سیزده رو بدر کردیم اومدیم اونمچون شگون نداره تو خونه بمونیم وکرنه اونماصلا حس و حوصلش و نداشتیم این جنگ لعنتی دل و دماغ واسه هیچکس نذاشته مخصوصا مردها عیب نداره بهش حق بده
ول کن بابا
مام خونه ایم
پسرم سرما خورده
عزیزم فقط تو نیستی که کل عیدو خونه بودی
ماهم حتی یه سفره یه روزه هم نرفتیم، حتی امروزو هم تو خونه موندیم و پدر و مادرارو دعوت کردم خونمون
غروبم با ماشین میریم یه دوری میزنیم
بخلطر یه سیزده به در خودتو ناراحت نکن❤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.