فعلا که خیلی خیلی خوبه ولی پسرم گاهی آکروبات بازیش میگیره اون تو میچرخه و برعکس میشه😂 اغوشی هم خیلی عالیه مخصوصا زمانایی که خرید داری و شلوغه و کالسکه رو نمیتونی ببری
تا هرموقع بشینه😂
من که از۳ماهگی عصا دستمه
تا بزرگسالی خیلی خوبه😂😂😂
تا سه سالگی حدودا
تا چن سالگی بدردمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.