۷ پاسخ

آخی عزیزم بسلامتی زایمان کردی؟

طبیعی است تند تند شیر بده زردی نگیره دختر منم می‌خوابه

اره عزیزم. دیرنشده گریه هاش شروع میشه😁😁

هرموقع وقت کردی عکسش بزار ببینیم این‌پسر ک آنقدر مامانش حرص داد چه شکلیه😁

اولاش همش خوابن کم کم ساعت بیداریش زیادمیشه

اره طبیعیه

اره عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط