۴ پاسخ

منم یکشنبه میزنم از تجربت بگو

هر چهار ساعت استامینوفن بده تب نمیکنه

سلام عزیزم استامینوفن دادی هر۴ ساعت یا پاراکید یا استامینوفن دوبرابر وزنش باید بدی سروقت بدی تبش کنترل میشه تند تند هم تبشو کنترل کن با تب سنج دیدی پاهاش گرمه پاشویی کن پیشونیش گرمه دستما خیس کن بزار

عزیزم مرتب استامینوفنشو بده سعی کن پاهاشو تکون نده زیاد من که کمپرس سرد نذاشتم ولی گرم فرداش گذاشتم تبش نکرد خدارو شکر

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ ماهگی