۹ پاسخ

تب که می‌کنند باید داروشو سرموقع بدی که تب نکنه

سر سوزن نازک برای واکسن بخر ببر پاش ابسه نکنه سرسوزن های بهداشت چینیه به درد نخوره
از دکتر پسرم پرسیدم گفت قبل واکس پاراکید بدی مشکلی نداره من دادم دوبرابر وزنش اومدمم کمپرس سرد گذاشتم فرداشم گرم پشرم خداروشکر تب نکرد بازم البته بچه با بچه فرق داره

شیر دهی منظم باشه و سعی کن دمای بدن از ۳۷ بالاتر نره من همیشه دمای بدن دخترم رو نمی‌گذاشتیم به ۳۷ برسه (لباس هاش کم میکردم یا کف پاش پارچه نمدار میگذاشتم)چون بالای ۳۷ یعنی ۳۷.۵ تب خفیف

من روز اول هر چهار ساعت استامینوفن دادم تب نکرد خداروشکر
بعد 24 ساعت هر 6 ساعت دادم چون حس کردم نمیدم یکم گرم میشه.

تب میکنه تو باید کنترلش کنی

نگران نباشید بچه ها با هم فرق دارند ممکن تب نکنه ولی بلافاصله بعد واکسن بهش قطره استامینوفن یا قطره پاراکید بدید ، اگر استامینوفن دادید دوبرابر وزن و اگر پاراکید برابر وزن، هر ۲۰ دقیقه تا ۳۰ دقیقه دمای بدن چک کن بهتر از زیر بغل و با دماسنج دیجیتالی باشه نه لیزری چون دقیق تر
خونه خنک و دمای اتاق رو روی ۲۳ تا ۲۵ نگه دارید و لباس زیادی لازم نیست تنش کنید.
انشاالله به راحتی میگذره

من سر ساعت پاراکیدش و دادم
لباس سبک هم تنش کردم ولی تب کرد
البته که بچه با بچه فرق میکنه

تب ک میکنه کلا باید سر ساعت قطره استامینفن بدی

دختر منم فردا واکسن داره🥲🥲🥲

سوال های مرتبط