۱۰ پاسخ

واسه من اصلااا سخت‌نبود پنج‌دیقه تو بهداشت گریه کرد اومدم خونه مرتب شربتشو دادم اصلا تب نکرد و راحت‌میخوابید

برا پسر من خییلی رفلاکسشو بدتر کرد جوری ک یسره اب دهن‌ میریزه..اعتصاب شیر هم داشت..ولی درد خاصی تو پاهاش متوجه نشدم

پسر منکه بیچارمون کرد از بس گریه کرد

من امروز زدم برا دختر من سخت بود خیلی گریه میکنه و بی قراره پاش درده

واسه دختر من اصلأ سخت نبود نگران نباش انشالله برای نی نی شمام راحته رو دوتا پاشم میزنن یک ساعت قبل واکسن بهش قطره استامینفون بده بعد بهداشت میگه بر اساس وزنش کی و چند ساعت یبار بدی

دوتا قطره داخل دهن یکیش شیرین یکیش تلخ

دوتا سوزن هم داخل دوتا پاها

یکم سخته روز اولش

روز اول بعداز اینک واکسن زدی استامینوفن دوبرابر وزنش

روز اول هرچهارساعت
روز دوم هر شش ساعت بده تا وقتی ک تبش کامل قطع شد


روز اول کمپرس سرد بزار قنداقش هم بکن
روز دوم کمپرس گرم بزار قنداق کن ک پاهاشو تکون نده درد بیاد

مدام هم تبش رو چک کن

استامینوفن اگ سر ساعت بدی زیاد تب نمیکنه قنداقش هم حتما بکن ک بخواب درد نکشه زیاد

تو پاش
برا من چند ساعت اولش سخت بود خیلی گریه میکرد پاشو ک تکون میداد
تبم خیلی کم داشت

نه سخت نبود. دختر من فقط یکی دو ساعت درد داشت و یکم تب هم داشت که مرتب و سرساعت استامینوفن دادم

از پاهاش میزنن هر ۴ ساعت باید پاراکید بدی ولی باز باید تبشو کنترل کنی دختر من زیاد اذیتم نکرد هفته بعد قراره واکسن ۴ ماهگیشو بزنم ولی میدم مامان و همسرم میبرن بهداشت من میشینم تو ماشین اصلا دلم نمیاد برم

نه سخت نیست .دوتا پا دوتاقطره

سوال های مرتبط

مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی