مامانا واکسن دو ماهگی چجوریه ؟به کجا میزنن؟

۲ پاسخ

یه قطره
دو تا آمپول به پای راست ‌‌و چپ
هر ۴ ساعت استامینفون بدی اذیت نمیشه
یه کم پاش درد میگیره فقط برای ۲۴ ساعت
بعدش خوب میشه

یه قطره با ی شربته
دوتا امپول ب ران پاهاشه

سوال های مرتبط