۵ پاسخ

والا خواهر اگه درست بود اگه غلط من کردم چیزی ام نشد،ی عده گفتن اوکی ی عده گفتن نه و نباید و به هرحال ما ک انجام دادیم رفت.
پماد زایلاپی گرفتم،هر یکساعت زدم ب پاش و پلاستیک فریزر روش کشیدم نه اون فهمید واکسن چی بود نه ما،فقط موقع زدنش گریه کرد،اونموقع هم زدم ولی فک کنم تایمش. کم بود اثر نداشت.
و روز اول هریکساعت ۱۰ دقیقه کمپرس سرد گذاشتم و هر ۴ ساعت دوبرابر وزنش پاراکید دادم یعنی ۴ کیلوعه ۸ قطره حالا یکی دو قطره پایین بالا عیب ندارع،روز دومم کمپرس گرم،من حوله داغ کردم.
اگه تب داشت همون ۴ ساعت پاراکیدشو ادامه میدی نداشت ۶ ساعتی،
بعدم ممکنه تا یک هفته بهونه گیر بشن،شیر کمتر بخورن و اینا ک احتمالیه،حتما همه بچه ها اینجور نیستن،
حالا بنظرم درست هم نبود پمادو بگم ولی گفتم دیگه🙈
نگران هیچی ام نباش ی صدقه بزار و ببرش،پناهت به خدا
نه اون اذیت میشه نه خودت

قطره استامینوفن بده بهش قبلش ۵قطره کمپرس سردو گرم روز اول سرد روز دوم گرم مواظبش باش تب نکنه قنداق کن پاهاشو تکون نده هرچی تکون بده دردش بیشتر میشه قطره استا بده بهش ۴ساعتی خود بهداشتم میگه باز توضیح میده برات

فقط قبلش استامینوفن نده تو بهداشت گفتن اثر واکسن از بین میره

اصلن نگران نباش برای پسر من که خیلی راحت بود حتی تبم نکرد فقط موقع واکسن یکم گریه کرد بعدشم بااستامینوفن آروم شدم اونجا بری بهت میگن چه کارایی باید انجام بدی

بنظرم راحت ترین مرحله واکسنه قبل رفتن بیست دقیقه قبل بهش پاراکید بده دوبرابر وزنش بعدم هرچهارساعت /۲۴ساعت اول یخ بپیچ دور دستمال بزار ۲۴ساعت دومم چند ساعت حوله داغ همین

سوال های مرتبط