دکترت کیه؟
خداروشکر ایشالله تو سال ۱۴۰۵هممون بچه های نازنینمونو صحیحححح و سالممممم بغل بگیریم الهی امین رب العالمین
دو هفته یبار من خودم که پذخطرم هفته ای دوبارم میرم
اوه بهتر خواهر هروز میخایی بری چیکار به منم هر ماهی یکبار
ماه آخر هفته ایی یباره از ۳۶ ب بعد
من ماهی یبار میرفتم.اینبار وسط ماه رفتم دکترم گفت بروووو ۳۰ فروردین بیا
تا هفته ۳۶ ماهی یک بار بعد اون هر هفته
مشکلی نباشه ماهی یکباره
عزیزم اگر به مشکلی برخوردی برو وگرنه خب نیاز نیس همش بری دکتر
برای منم ماهی یه بارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.