۳ پاسخ

روزی یک بار دو سی سی ، چون رفلاکسو تشدید میکنه فقط یک بار میدم

من چون یه داروی دیگه ام میدم بهش.گریمیچر و روزی دوبار نیم سی سی

من هرروز نمیدم هرزمان حس کنم نفخ داره یا دل درده که اونم تا یه ماهکی بیشتر ابجوش نبات درحد دو سه قاشق کوچولو بهش میدادم

سوال های مرتبط

مامان آرادکوشولو🩵✨️ مامان آرادکوشولو🩵✨️ ۵ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی