۸ پاسخ

من ب شدت استخون رونم قسمت خط شورت درد میگیره

حالا ادم‌کدوم‌کیک رو بخوره سمت راستی یاچپی؟😍♥️

من کلا موقع خواب درگیرم اصلا نمیتونم بخوابم از لگن درد.کمردرد و پای چپمم خیلی اذیت میکنه

من عضله پاهام میگیره و اگه بخوام پهلو به پهلو بشم لگنم تیر میکشه

من دو سه شبه اینجوری شدم.

عزیزم شبا یه بالشت بزار بین دوتا پاهات بخواب شاید بهتر شدی

من کلا برای خواب درگیرم خیلی وقته خواب راحت و کافی نداشتم

فندوقو نگا😍

سوال های مرتبط