۸ پاسخ

به نوزاد هیچی غیر شیر مادر نباید بدید حتی آب چون معده اش هیچ چیزی رو نمیتونه هضم کنه. فقط باید شیر بدی زیاد که دفعه داشته باشه. الان که عدد زردی بالا رفته دستگاه بگیرین تو خونه و تند تند شیر بده اگه شیرت کمخ و زیاد ادرار و مدفوع نداره شیر کمکی استفاده کن.

برای من ۱۷ بود دو روز دستگاه بود با ۱۲ لامپ و اومد زیر ۹، دیگه دکتر گفت نیاز نداره ولی الانم یه کمی پوست صورتش زرده، همه میگن دو سه روز شیر خشک بده ولی خب میترسم شیر خشکی بشه

دو روز دستگاه بود خوب شد

من همه چی ریختم حلق بچه و خودم خوردم یه هفته دستگاه زردیشم ۱۴بود فقط ۳روز شیر خودمو ندادم شیرخشک دادم بچه خوب خوب شد زردی از شیر خودمونه دیرخوب میشه بعد ۳روز شیرخودمو دادم تو مدت ۳روز شیرمودوشیدم

واسه پسر من ۱۳ بود دو روز دستگاه گرفتم خوب شد ولی از اون سمت پهلوش سرما خورد چون باید لخت زیر دستگاه باشه

زردی پسر منم 14بود دقیقا همه کار کردم نرفت شیر خشک کمکی بهش دادم کلااااا رفت خداروشکر شمام اینکارو بکن پشیمون نمیشی دستگاه .حجامت . قطره . لیمو . آب انار . عرق کاسنی . ترنجبین و شیر خشت . همه کار کردم ولی اصلا زردیش نمی‌رفت شمام نکن

بستری شد بیمارستان

دو سه تا قطره لیمو شیرین بریز دهنش فوری زردیش میاد پایین وگرنه باید بزاریش توی دستگاه دو روز

سوال های مرتبط

مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد