واکسن دو ماهگی و یکم دیر تر بزنی اشکالی داره؟

۳ پاسخ

تا یه هفته گفتن اشکالی نداره
من دوماه و دو روز بود ک زدم

ن بهداشت بمن‌گف تا 1 هفته تاخیر موردی ندارع ...من دخترم امروز واکسن داش ولی گذاشتم 5 عید برم بزنم

نه من دو هفته ازش رد شد از اونور چهارماهگیو دیرتر بزن

سوال های مرتبط