۳ پاسخ

بچه من که امپرازول شربت رو می‌خورد گفت ۹ماهگی یا۱۰ ماهگی خوب میشه من ۱ماه پیش قطع کردم دیدم دیگه بالا نمیاره دیگه ندادم خداروشکر خوب شدن

آره پسر منم داد ۱ چهارم قرص

ن والا
کدوم دکتر میبری؟

سوال های مرتبط