۱۳ پاسخ

برا بزرگسالم خوب نیست کلا با ماهی نباید لبنیات و سردیجات استفاده بشه

خطرناک هم هست

گلم خیلی بده اصلا اینکار رو نکن
برا خودمون هم بده

من که دادم

نه نده جدا جدا بده ماست با ماهی اصلا خوب نیس

دور از جون میخوای سکته کنی ... ماهی با ماست ترشی سالاد دوغ اصلااا باید کنارش خرما باشه 😳 مادر بزرگ من ماهی با ماست خورد بیچاره سکته کرذ

نه ماهی هیچوقت با لبنیات وترشی اینا نده

اصلاااااا

نععععع ماست و ماهی باهم نمیشه نکن

نه هردو سرده بچه اذیت میشه گناه داره

ما خودمون میخوریم ب بچمم دادم ماستش ماجانه

ماهی خوبه ولی با ماست نده جفتش تبعشون سرده دلدرد میشه

ماهی باماست اصلاخوب نیست واسه خودمون بزرگاخوب نیست چی برسه بچه اصلا ماهی باهیچ لبنیاتی خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان لیام❤️ مامان لیام❤️ ۱۳ ماهگی
مامان hamin🫶 مامان hamin🫶 ۱۴ ماهگی