عزیزم منم بدجوری سرما خوردم سرفه های وحشت ناک صدامم صبح در نمی یومد دیروز رفتم دکتر سفکسیم و شربت دیفن هیدرامین داد قرص و ک نمیخورم ولی شربت و قرقره میکنم، در کنارش اب لیمو عسل میخورم ، شیر عسل داغ، شلغم، برای شبم سوپ گذاشتم، پرتقال نخور فقط مصرف مایعات و ببر بالا و سوپ مقوی بخور
توی بارداری دوبار مریض شدم هر دوبار رفتم دکتر سرم زدم و دارو دادن خوب شدم ، اگر شدیده برو بیمارستان دکتر اورژانس با توجه به بارداری دارو میده
پدر من دراومد سه هفته درگیرشم،
چایی کمرنگ سوپ پرتقال شلغم پخته بخور اب گرم شستشو بینی با سرم شستشو ابنمک قرقره کردن
اینا زود خوبت میکنه
برا ابریزش سیتریزین بخور
و استا ساده میشه خورد
هیچی ی دونه قرص خوردم فقط سه شبه از گلو درد خواب ندارم
من تو روز دو تا سرم زدم یکی صبح یکی هم شب زدم
وای من سردردای وحشتناک میگرفتم استمینافون ۵۰۰ خوردم چندبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.