۷ پاسخ

با wbc ۱-2 و باکتری در حد few معمولا کشت هم منفی میشه. بنظرم بابت عفونت خیلی جای نگرانی نیست و احتمالش پایینه. ولی به دکتر نشون بدید بهتره.

مثبته مبارکه ماشالا مث من دیر متوجه شدی 😅

تاخیر داری؟

مثبته عزیزم مبارکت باشه
یکم تو ادرارت بارکتری هست تونستی به دکترت نشون بده که اگه نیاز بود برات ازمایش کشت ادرار بنویسه

مبارکه عزیزم

مثبتی عزیزم مبارکه

عزیزم بارداریت مثیته و یه مقدار خیلی کم عفونت داری

سوال های مرتبط

مامان آرن و آروان مامان آرن و آروان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان ایدا 🫀🫂 مامان مامان ایدا 🫀🫂 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان آرین مامان مامان آرین هفته یازدهم بارداری
مامان جوجو ممد🐣😅 مامان جوجو ممد🐣😅 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سورپرایز مامان سورپرایز هفته بیست‌وچهارم بارداری