با wbc ۱-2 و باکتری در حد few معمولا کشت هم منفی میشه. بنظرم بابت عفونت خیلی جای نگرانی نیست و احتمالش پایینه. ولی به دکتر نشون بدید بهتره.
مثبته مبارکه ماشالا مث من دیر متوجه شدی 😅
تاخیر داری؟
مثبته عزیزم مبارکت باشه
یکم تو ادرارت بارکتری هست تونستی به دکترت نشون بده که اگه نیاز بود برات ازمایش کشت ادرار بنویسه
مبارکه عزیزم
مثبتی عزیزم مبارکه
عزیزم بارداریت مثیته و یه مقدار خیلی کم عفونت داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.