سلام دوستان میشه جواب آزمایش بهم بگید ؟

تصویر
۴ پاسخ

تیرویید دبی قرص کت زیاتر کی پچو دکتر غدد

سلام عزیزم
دارو برا کم کاری تیروئید میخورید؟
بهتره تو بارداری رنج tshتو سه ماه اول زیر ۳باشه با دکترت مشورت کن
بقیه موارد نرماله

با این

تصویر

این آزمایشام هست یه نگاهی بهش بندازید لطفا

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو ممد🐣😅 مامان جوجو ممد🐣😅 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی💜 مامان تو دلی💜 هفته پانزدهم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان ایدا 🫀🫂 مامان مامان ایدا 🫀🫂 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سورپرایز مامان سورپرایز هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان بنده خدا مامان بنده خدا هفته یازدهم بارداری