۵ پاسخ

به اطرافیان دقت نکن ببین تا وقتی دکتر ایراد نگرفته یعنی مشکلی نداره

منم شکمم نسبت به قبل خیلی پایین تره بچمم دختره ربطی نداره چون قبلا خیلی بالا بود برا همین الان حس میکنیم پایینه

من شکمم فعلا بالاست شما هفته هات بیشتره شنیدم میتونی شکم بند بارداری ببندی

عزیزم فرم شکمت اینطوریه چه ربطی به بچه داره

نه چ مشکلی داره مدل بدن هر کسی فرق داره
خیلیا اینجوری ان

سوال های مرتبط