۲ پاسخ

آره میزنم من توی همه ی غذاهاش میریزم که یبوست نشه ، سوپ ،فرنی اوتمیل اینا

من یبار زدم اسهال شد
تو حریره بادام دیگ نمیزنم چیزای دیگ آره

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی