توپک خرمایی درست کردم برا پسرم امیدوارم بخور🫠🍫🧆

تصویر
۸ پاسخ

دستورشو میگی

من رنگینکی درست میکنم ولی خرمارو هم داخل آرد و روغن یه کمی تفتش میدم بعد توپکش میکنم میگه خرما توپی دوست داره ولی خرما ساده نمیخوره میگه خیلی شیرینه

پسر من نخورد

پسرای من عاشقشن

پسرمنم خرما نمیخوره اصلا دوتا رو دوساعت میکشه دهنش نگه میداره

منم چندروز پیش درست کردم مدل کنجدی وسطش مغز گردو
خیبی اشتها آور 😋اگر اینجور چیزی خونه ی ما باشه کمتر یک دقیقه خورده میشه 😅

دختر من نمیخوره ولی پسرم میخوره مقویه خوبه

دختر من اصلا خرما نمیخوره

سوال های مرتبط