همه مثل هم نیستن شاید از شما ثابت باشه من انتی ۳۹ بود الان اومده ۳۴ خوب نیست چون کاهندست ،ولی بعضیا میبینی تااخرش اصلا کمم نمیشه ،ولی درکل استراحت کن وقت زیاده برای خرید
منم ۳۲ بودم پياده روی هم میکردم تازه اون موقع جابهجایی خونه داشتم کمکم نداشتم همشو خودم انجام دادم استراحت اصلا نداشتم شکر خدا انومالی رفته بود بالا خودش
اصلا پایینه رعایت کن
رعایت کنی بهتر بعدا هم میشه خرید کرد چون هقتت هم پایین
استراحت کن
من هفته ۱۰ طول سرویکسم شد ۳۳
زیاد راه رفته بودم
الان یک هفته س دکتر گفته فقط بخواب و شیاف استفاده کن که بره بالا
من هم ۳۲ بودم تو انتی و چنروز پیش انومالی رفتم شد ۲۹
ن رابطه داشتم ن کار خونه میکردم فقط دوسه بار برا سیسمونی رفتم خرید همونپیاده روی فکمیکنم باعث شد بیاد پایین
نباید زیاد راه بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.